Veelgestelde vragen
1. Hoe vind ik een product?
Wanneer u weet welk artikel u zoekt kunt u gebruik maken van de zoekfunctie boven in uw scherm. Vul (een deel van) de naam van het betreffende artikel in en klik vervolgens op de zoekknop.
2. Hoe bestel ik een product?
Als u een product wilt bestellen, kunt u deze aan uw winkelwagen toevoegen door op de knop ‘Bestel direct’ te klikken. Eventueel kunt u het gewenste aantal exemplaren aangeven. Hierna krijgt u aan de rechterkant van uw scherm de winkelwagen te zien met daarin het betreffende artikel. Vervolgens kunt u verder gaan met winkelen (de artikelen blijven in uw winkelmand) of doorgaan om af te rekenen door op de knop 'Afrekenen' te klikken.
3. Hoe werkt de winkelwagen?
In uw winkelwagen worden alle producten getoond die u heeft geselecteerd. U komt terug bij uw winkelwagen door op de knop ‘Winkelwagen’ te klikken rechtsboven in uw scherm (Boodschappentas pictogram) Voordat u uw bestelling wilt afronden, kunt u uw bestelling controleren. U kunt eventueel artikelen uit uw winkelwagen verwijderen, dit doet u door te klikken op het prullenmand pictogram te klikken.
4. Hoe rond ik mijn bestelling af?
Als alle producten in uw ‘Winkelwagen’ zitten, klikt u op de knop ‘Afrekenen’. Vervolgens vult u hier alle gevraagde adresgegevens in en kunt u kiezen voor de betaalmethode (iDEAL).
5. Hoe kan ik betalen?
U kunt betalen met iDEAL. Dit is vertrouwd, veilig en gemakkelijk. U betaalt via de app of de internetbankieromgeving van uw eigen bank
6. Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten worden bepaald door het gewicht van uw bestelling. De verzendkosten worden bij uw bestelling weergegeven na het invullen van uw adresgegevens. Voor verzending naar het buitenland worden extra verzendkosten gerekend.
7. Wat gebeurt er met mijn klantgegevens?
Uw gegevens worden opgeslagen in de administratie van MAX. Deze gegevens zullen nooit met een derde partij gedeeld worden.
8. Heb ik de mogelijkheid om mijn bestelling retour te sturen?
Binnen 14 dagen kunt u uw artikel kosteloos retour sturen en zal uw geld worden teruggestort. Hiervoor dient het artikel wel en compleet en in de originele verpakking te worden teruggestuurd.
Wilt u een bestelling retourneren? Neemt u dan eerst contact op met de publieksservice van omroep MAX via e-mail info@omroepmax.nl of 035-677 61 88. We zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 9.00 en 16.00 uur.
9. Hoe kan ik mijn kortingscode gebruiken?
Een kortingscode kunt u inwisselen door in de winkelmand het veld ‘Kortingscode’ in te vullen. Wanneer uw kortingscode wordt herkend zal deze direct verrekend worden met het eindbedrag. Â
Staat uw vraag hier niet tussen neem dan contact op met de publieksservice van omroep MAX via e-mail info@omroepmax.nl of 035-677 61 88. We zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 9.00 en 16.00 uur.
10. Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?
Wij doen ons best om producten zo snel mogelijk te leveren. Houd echter wel rekening met mogelijke vertragingen in levertijd van bepaalde producten.